آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » آنتی ویروس » دانلود DriveSecurity 7.1.5 نصب برنامه جلوگیری از ویروسی شدن سیستم با فلش و هارد اکسترنال

دانلود DriveSecurity برای ویندوز

DriveSecurity آنتی ویروسی قدرتمند می باشد که جلوی مالورهای موجود در درایوهای USB را می گیرد. این اپلیکیشن برای افرادی طراحی شده است که مدام عکس ها، موزیک ها، ویدیوها و دیگر اطلاعات خود را از طریق فلش مموری و USB ها انتقال می دهند و هر لحظه در معرض انواع مالورها هستند. این اپلیکیشن از صحت اطلاعات و سالم بودن آن ها اطمینان حاصل می کند. نه تنها مالورها، بلکه انواع تهدید ها نظیر کرم ها، اسپایورها، روتکیت ها و بسیاری دیگر توسط این برنامه شناسایی می شوند و جلوی آن ها گرفته می شود. این نرم افزار جلوی پخش شدن ویروس را در کامپیوترتان می گیرد و به شما هشدار می دهد.

DriveSecurity نه تنها با فلش مموری ها، بلکه با انواع درایوهای یو اس بی سازگار است. سیستم شما با سرعت بالایی اسکن می شود و در صورت پیدا شدن هرگونه ویروس به شما اطلاع داده می شود. این اپلیکیشن تنها ویروس ها را شناسایی نمی کند، بلکه به محض شناسایی اقدام به نابود کردن آن ها می کند. DriveSecurity رابط کاربری ساده ای دارد و نیاز به پیکربندی خاصی ندارد. دیتابیس برنامه منظم بروز می شود تا جلوی جدیدترین ویروس ها و مالورهای روز دنیا گرفته شود. با وصل کردن فلش، محیط برنامه بالا می آید و می توانید وضعیت اسکن سیستم خود را مشاهده کنید.

ویژگی های نرم افزار DriveSecurity


- جلوگیری از پخش شدن مالورها

- جلوگیری از انواع ویروس ها

- پاک کردن اسپای ور ها

- جلوگیری از روت کیت های مختلف

- سازگار با انواع فلش مموری ها

- قابل استفاده برای usb drive های متنوع

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- دارای دیتابیس بروز

- اسکن سریع سیستم

- هشدار به کاربر در صورت پیدا شدن ویروس

تصاویری از محیط نرم افزار DriveSecurity :

دانلود DriveSecurity برای ویندوز


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی