آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » آنتی ویروس » دانلود نرم افزار S.O.S Security Suite 2.8.1 برنامه ضد جاسوس افزار ها و فایل های مخرب ویندوز

دانلود SOS Security Suite برای ویندوز

S.O.S Security Suite نرم افزاری رایگان با رابط کاربری دوستانه می باشد که به شما کمک می کند از شر malware, adware و spyware ها یکبار برای همیشه راحت شوید. علاوه بر این، این اپلیکیشن جلوی نفوذ اینگونه بد افزار ها را به سیستم شما می گیرد. S.O.S Security Suite مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم شما را شناسایی می کند و قادر به بهینه سازی سیستم شماست. این نرم افزار، جانشین uvk می باشد و برای نابود کردن انواع بد افزار ها به شکل خاص طراحی شده است. از این برنامه در کنار آنتی ویروس های دیگر استفاده کنید تا لایه امنیتی بیشتری به ویندوزتان اضافه نمایید.

این اپلیکیشن، عملکرد سیستم شما را بهینه سازی می کند. از این نرم افزار می توانید به شکل پرتابل استفاده کنید، یا آن را روی سیستمتان نصب کنید. گزینه های لازم در اختیار شما قرار داده می شود. می توانید سیستمتان را اسکن کنید تا فایل های خطر آفرین را پیدا و حذف کنید. این اپلیکیشن بد افزار ها را بلاک می کند و جلوی فعال شدن آن ها را می گیرد. علاوه بر این، در صورت نیاز می توانید برنامه ها را وارد لیست سفید کنید تا توسط این برنامه بلاک نشوند. رابط کاربری این برنامه دوستانه می باشد و ویژگی های متنوع و کاربردی ای را در آن پیدا می کنید. بخش آموزشی آنلاین نیز در برنامه گنجانده شده است.


دانلود O.S Security Suite

✅ نام نرم افزارO.S Security Suite❤️ تعداد دانلود1887
⭐نسخه نرم افزار2.8.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل14 مگابایت

ویژگی های نرم افزار S.O.S Security Suite


- رابط کاربری دوستانه

- اضافه کردن فایل ها به لیست سفید

- جلوگیری از اجرا شدن بد افزار ها

- رایگان، با امکان بروزرسانی

- شناسایی malware ها و spyware ها

- اضافه کردن لایه امنیتی جدید به ویندوز

- بهینه سازی عملکرد ویندوز

- شناسایی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری

تصاویری از محیط نرم افزار S.O.S Security Suite :


دانلود SOS Security Suite برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی