آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » پشتیبان اطلاعات » دانلود و نصب Perfect Backup 3.2 پشتیبان گیری خودکار اطلاعات کامپیوتر

دانلود Perfect Backup

Perfect Backup یک نرم افزار رایگان برای پشتیبان گیری از داده های شخصی و تجاری به درایو های خارجی، سرورهای FTP و فضای ذخیره سازی ابری مانند Google Drive، OneDrive، Box و... است. نرم افزار این اجازه را به شما می دهد تا فرآیند ذخیره سازی فایل های مهم خود را به ذخیره سازی خارجی به صورت خودکار انجام دهید. با استفاده از آن، می توانید اطمینان حاصل کنید که هیچگاه اسناد، جداول، منابع و فایل های رسانه ای خود را از دست نخواهید داد.
هارد دیسک کامپیوتر ممکن است زندگی کوتاهی داشته باشد و بسیاری از افراد با از دست دادن اطلاعات خود روبرو می شوند. راه حل این مشکل ایجاد پشتیبان از هارد دیسک است که نرم افزارهای مدرن پشتیبان گیری امن و ایمن را فراهم می کنند.Perfect Backup یک راه حل آسان و ایده آل برای بکاپ گیری از اطلاعات شما به صورت خودکار و کاملا ایمن می باشد.


دانلود Perfect Backup

✅ نام نرم افزارPerfect Backup❤️ تعداد دانلود34
⭐نسخه نرم افزار3.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل4 مگابایت

با استفاده Perfect Backup کاربران می توانند به راحتی و به صورت خودکار پشتیبان های لازم را ایجاد کرده و از از دست دادن اطلاعات مهم خود جلوگیری کنند. امکاناتی همچون ایجاد پشتیبان گیری با چند مرحله ساده، پشتیبانی از انواع مختلف دستگاه های ذخیره سازی، فشرده سازی و رمزگذاری فایل ها، و زمان بندی اجرای پشتیبان گیری اتوماتیک، این نرم افزار را به یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای حفظ امنیت اطلاعات تبدیل می کنند.
از جمله ویژگی های برجسته این نرم افزار می توان به مدیریت آسان وظایف پشتیبان گیری، ایجاد نقاط بازیابی، ارسال گزارشات ایمیلی پس از اتمام پشتیبان گیری، تنظیمات پیکربندی گوناگون و همچنین اجرای خودکار با ویندوز اشاره کرد. این نرم افزار به شما اطمینان می دهد که داده های مهم شما همیشه در امان و قابل بازیابی است. دانلود نرم افزار AOMEI Backupper از دیگر ابزارهای مرتبط می باشد.


Perfect Backup

قابلیت های کلیدی Perfect Backup

- این واقعاً نرم افزار رایگان است بدون محدودیت و بدون تبلیغات!
- پشتیبان گیری از فایل ها و پوشه ها به انواع مختلف دستگاه ها: درایو های داخلی و خارجی، دیسک های DVD/Blu-ray، سرورهای FTP، فضای شبکه و ذخیره سازی ابری.
- اعمال فیلترها و قوانین بر روی فایل های منبع
- 4 نوع پشتیبان گیری
- فشرده سازی ZIP، رمزگذاری و محافظت با رمز عبور
- برنامه ریزی انعطاف پذیر وظایف ( تاریخ را انتخاب کنید، زمان بندی را تنظیم کنید تا Perfect Backup به طور خودکار فایل های شما را پشتیبان گیری کند.)
- رابط کاربری دوستانه( تنظیمات پیچیده یا کنترل های اضافی ندارد. حتی یک مبتدی هم می تواند شروع به استفاده از برنامه کند)
- کنترل راحت وظایف پشتیبان گیری
- تمام فرایندها به طور مستقیم در پنجره اصلی نمایش داده می شوند. 
- کنترل درختی به شما امکان می دهد تا وظایف را در لیست فیلتر کنید.
- می توانید یک گزارش از تمام فعالیت هایی که در غیبت شما اتفاق افتاده است مشاهده کنید.
- گزارش های دقیق برای پشتیبان گیری.
- می توانید برنامه را پیکربندی کنید تا در پایان وظیفه پشتیبان گیری یک ایمیل به شما ارسال کند.
- می توانید تنظیمات کپی فایل، تنظیمات فشرده سازی، گزینه های ورود و خروج و غیره را تنظیم کنید.
- برنامه می تواند به طور خودکار با ویندوز شروع شود و در پس زمینه کار کند.
- هنگامی که پشتیبان گیری کامل شود، یک نقطه بازیابی جدید ایجاد خواهد شد. بنابراین همیشه یک لیست از نقاط بازیابی برای انتخاب دارید.

پسورد فایل :
کپی