آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود درایور کامپیوتر و درایور لپ تاپ » دانلود و نصب EaseUS DriverHandy Pro 2.0.1.0 برنامه آپدیت و تعمیر درایو

دانلود EaseUS DriverHandy برای ویندوز

EaseUS DriverHandy یکی از بهترین برنامه ها برای اسکن، دانلود، و بروزرسانی درایوهای ویندوز می باشد. این نرم افزار قادر به حل کردن انواع مشکلاتی که با درایوهای ویندوز دارید می باشد. این نرم افزار بیش از نیم میلیون پکیج درایو را پوشش می دهد و از 1 میلیون نوع سخت افزار مختلف شامل مادربرد، کارت شبکه، کارت نمایش، یو اس بی و بسیاری دیگر از تمام برند ها پشتیبانی می کند. با این نرم افزار قادر به شناسایی درایوهای دارای باگ، قدیمی، و ... هستید. این نرم افزار انواع مشکلات را در کمترین زمان ممکن حل می کند. با این نرم افزار می توانید سیستمتان را امن نگه دارید و مشکلات مرتبط با آن را حل کنید. علاوه بر این قادر به بهود دادن عملکرد کلی کامپیوترتان هستید. این نرم افزار درایوهای رسمی را ارائه می کند. با این نرم افزار قادر به حل کردن انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری هستید.

تعمیر کردن درایوها در عرض چند ثانیه انجام می شود. می توانید از درایوهایتان پشتیبان تهیه کنید. پشتیبان گیری در زمان بسیار کمی انجام می شود. حذف کردن درایوها نیز درون محیط این برنامه انجام می شود. EaseUS DriverHandy به شکل خودکار فایل های درایو را شناسایی و حذف می کند و اجازه نمی دهد چیزی در سیستم شما باقی بماند. می توانید درایوهایتان را به راحتی از پشتیبان هایی که این برنامه گرفته است بازیابی نمایید. این نرم افزار قادر به دانلود کردن و نصب کردن خودکار درایو ها می باشد.دانلود IObit Driver Booster ودانلود DriverMax از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود EaseUS DriverHandy Pro

✅ نام نرم افزارEaseUS DriverHandy Pro❤️ تعداد دانلود494
⭐نسخه نرم افزار2.0.1.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل25 مگابایت

ویژگی های نرم افزار EaseUS DriverHandy


- شناسایی خودکار درایوهای خراب شده

- حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری

- شناسایی درایوهای قدیمی

- پاک سازی و نصب مجدد درایوهای جدید

- تقویت کردن عملکرد سیستم

- امن کردن ویندوز

- پشتیبان گیری از درایوها


آموزش نصب و فعال سازی EaseUS DriverHandy


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید

2- محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - فایل reg داخل پوشه crack را باز کنید و تایید کنید.

3 - تمام !


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار EaseUS DriverHandy :

دانلود EaseUS DriverHandy برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی