آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بهینه ساز » دانلود PC Cleaning Utility Pro 3.8.4 Premium پاکسازی کامل کامپیوتر با ابزارهای پیشرفته

دانلود PC Cleaning Utility Pro برای ویندوز

PC Cleaning Utility Pro نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید از فایل های موقتی و بی ارزشی که تنها سیستم شما را شلوغ کرده اند خلاص شوید. این اپلیکیشن پاک سازی سیستم را به فرآیندی ساده و امن تبدیل می کند. در طول زمان به تدریج سیستم شما دارای فایل های ناخواسته ای می شود که نیازی به آن ها ندارید. این اپلیکیشن اینگونه فایل ها را پیدا می کند و با پاک سازی آن ها حجم قابل توجهی از سیستمتان را آزاد می کند. با پاک سازی اینگونه فایل ها؛ بسیاری از مشکلات سیستم شما هم برطرف می شود و کمتر با مشکلاتی نظیر کرش خوردن سیستم و فریز شدن آن مواجه می شوید.

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید فایل های موقتی، junk، فایل های تولید شده توسط اپلیکیشن ها و بسیاری دیگر را بیابید. نصب و به کار انداختن برنامه تنها چند دقیقه وقتتان را خواهد گرفت. دیگر نیازی نیست تک تک اینگونه فایل ها را در مکان های مختلف سیستم خود به شکل دستی پیدا کنید؛ این برنامه تمام عملیات را به شکل اتوماتیک برای شما انجام خواهد داد. سلامتی سیستمتان افزایش می یابد و علاوه بر این هاردتان defragment می شود که سرعت آن را بهبود می بخشد. امکان تنظیم کردن برنامه زمانی دلخواه برای اسکن سیستم توسط PC Cleaning Utility Pro وجود دارد.دانلود Advanced System Repair و دانلود سی کلینر از دیگر برنامه های مفید بهینه ساز کامپیوتر می باشد.


دانلود PC Cleaning Utility

✅ نام نرم افزارPC Cleaning Utility❤️ تعداد دانلود755
⭐نسخه نرم افزار3.8.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل5 مگابایت

ویژگی های نرم افزار PC Cleaning Utility Pro


- تنظیم کردن برنامه زمانی دلخواه

- مدیریت استارت آپ ویندوز

- defragment کردن سیستم

- حل کردن مشکلات رجیستری

- پاک کردن فایل های موقتی

- یافتن و حذف فایل های junk

- سرعت بالای اسکن سیستم

- بررسی مکان های مختلف ویندوز

تصاویری از محیط نرم افزار PC Cleaning Utility Pro :


دانلود PC Cleaning Utility Pro برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی