آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Serial Monitor Ultimate 8.10.00.8925 آنالیزر سریال پورت سخت افزار و نرم افزار

Serial-Monitor-Ultimate

Serial Monitor Ultimate ابزاری مستقل برایتمامی توسعه دهندگان سخت افزاری و نرم افزاری می باشد که سریال پورت ها کار  می کنند. مجموعه کالی از ویژگی های مختلفی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد کارهای شما را کاهش داده و زمان انجم کارها را بالا می برد. شما می توانید تمامی داده های مرتبط با اطلاعات سریال پورت تبادل شده بین اپلیکیشن های ویندوز را جمع آوری، مشاهده، تحلیل و ذخیره سازی کنید. این نرم افزار از پروتوکول های شخصی پشتیبانی می کند. شما می توانید از این آنالیزر rs232 به عنوان serial port sniffer برای گرفتن و پارس کردن هر بسته اطلاعاتی serial protocol نسبت به تعریف هایی که خود برای برنامه مشخص کرده اید استفاده کنید.

این نرم افزار هزینه های شما را کاهش می دهد. از بسته های اطلاعاتی که با سرعت بالا تبادل می شوند پشتیبانی می شود، این در حالی است که عملکرد کلی سیستم شما افت نمی یابد. این نرم افزار قابل اتکا به شکا امکان پیکربندی نحوه نمایش داده های خام جمع آوری شده را می دهد. شما می توانید رابط کاربری را بنا به نیاز هایی که دارید شخصی سازی کنید. به هر تعداد از سیستم های دلخواه را می توان به شکل همزمان پایش کرد.


ویژگی های نرم افزار Serial Monitor Ultimate :


- انعطاف پذیر، با امکان شخصی سازی کردن رابط کاربری

- پایش چند سیستم به شکل همزمان

- ایجاد تعریف های دلخواه برای پارس کردن داده ها

- مناسب برای توسعه دهندگان سخت افزاری و نرم افزاری

- پشتیبانی از پروتکول های شخصی

- قابل استفاده به عنوان srial port sniffer


تصاویری از محیط نرم افزار Serial Monitor Ultimate :


دانلود Serial Monitor Ultimate برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی