آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ضبط فيلم و عكس » دانلود Quick Snapshot 3.8.0.0 برنامه گرفتن اسکرین شات سریع از صفحه نمایش ویندوز

دانلود Quick Snapshot برای ویندوز

Quick Snapshot نرم افزاری ساده برای تصویر برداری می باشد. با این اپلیکیشن می توانید عکس های تمام صفحه از دسکتاپ خود تهیه کنید. امکان تنظیم کردن سایز تصویر نیز وجود دارد. ذخیره کردن عکس دسکتاپ هیچگاه به این اندازه آسان نبوده است. کافیست این اپلیکیشن را باز کنید و روی یکی از آیکون های دسکتاپ کلیک کنید، یا منو را باز کنید و از طریق آن عکس بگیرید. هر زمان که بخواهید عکسی را ذخیره کنید، منویی به شما نشان داده می شود که در آن محل ذخیره سازی عکس را تعیین خواهید کرد. در آن می توانید نام عکس خود را نیز تغییر دهید.

اگر محلی برای برنامه تعیین نکنید، هربار عکس های شما در فولدری که آخرین بار عکس هایتان را در آن ذخیره کرده اید، ذخیره می شوند. Quick Snapshot حجم کمی دارد که به 2 مگابایت نمی رسد. از این نرم افزار می توانید برای تصویر برداری از مرورگرها، مسنجرها، و سایر اپلیکیشن ها استفاده کنید. این نرم افزار، تا جای ممکن سادگی اش را حفظ کرده و با ارائه ابزار پیچیده و ناکارآمد، شما را گمراه نمی کند. Quick Snapshot به شکل رایگان ارائه شده و امکان بروزرسانی آن را خواهید داشت. دانلود نرم افزار ChrisPC Screen Recorder . دانلود نرم افزار SmartCapture و عکسبرداری از دسکتاپ را نیز استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار Quick Snapshot


- تصویربرداری سریع و راحت

- تنظیم کردن محل ذخیره سازی

- عکس برداری فول اسکرین

- تصویربرداری از بخش دلخواه دسکتاپ

- کم حجم و سبک

- رابط کاربری ساده و سر راست

- عدم وجود ابزار ناکارآمد

- قابل استفاده برای عموم کاربران

پسورد فایل :
کپی