آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » تبدیل » دانلود VovSoft WEBP Converter 1.2 تبدیل فرمت webp به سایر فرمت ها و بلعکس

VovSoft WEBP Converter

VovSoft WEBP Converter نرم افزاری فوق العاده می باشد که با استفاده از آن می توانید بدون افت کیفیت، عکس هایتان را فشرده نمایید و در وب سایت هایتان آپلود نمایید. این فرمت نه تنها سرعت وب سایت شما را بالاتر می برد، بلکه باعث می شود قادر به آپلود عکس ها با کیفیت تری در وب سایت خود باشید. فرمت webp یکی از جدیدترین فرمت های فشرده سازی تصویر می باشد از تصاویر با پس زمینه شفاف نیز پشتیبانی می کند. این فرمت در مقایسه با فرمت png تا 26% کم حجم تر می باشد. اگر این فرمت با با jpeg مقایسه کنیم، 25 تا 34 درصد حجم کمتری را می توانیم انتظار داشته باشیم. این اپلیکیشن نرم افزاری ساده است که به شما امکان تبدیل کردن انواع فرمت های رایج تصویری از جمله JPEG/PNG/TIFF/GIF/BMP را به فرمت webp به شکل گروهی می دهد.
در حین تبدیل، در صورتی که پس زمینه تصویر شما شفاف باشد، این شفافیت حفظ م یشود و از بین نمی رود. این نرم افزار امکان ایجاد کردن تصاویر سیاه و سفید را نیز به وجود می آورد. اگر تیک grayscale را بزنید به شکل خودکار رنگ عکس های شما حذف می شود و عکس هایتان سیاه و سفید می گردند. کار کردن با این برنامه بسیار آسان می باشد. می توانید از این ابزار روی دسکتاپ یا لپتاپ خود استفاده نمایید. VovSoft WEBP Converter به شکل آفلاین فشرده سازی و تبدیل را انجام می دهد.


دانلود VovSoft WEBP Converter

✅ نام نرم افزارVovSoft WEBP Converter❤️ تعداد دانلود989
⭐نسخه نرم افزار1.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل8 مگابایت

ویژگی های نرم افزار VovSoft WEBP Converter


- تبدیل کردن تصاویر به فرمت webp
- پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت ها
- کم حجم و سبک
- تبدیل کردن گروهی تصاویر
- سیاه و سفید کردن عکس ها
- حفظ شفافیت تصاویر


WebP چیست؟


WebP یک فرمت تصویر مدرن است که امکان فشرده سازی کارآمد بدون افت کیفیت را فراهم می کند و در نتیجه زمان بارگذاری سریعتر و تصاویر با کیفیت بالاتر را به همراه دارد. توسعه دهندگان وب می توانند از این فرمت برای بهبود تجربه کاربری در وب سایت خود استفاده کنند. WebP از شفافیت پشتیبانی می کند و تصاویر WebP در مقایسه با PNG ها 26٪ کوچکتر هستند. تصاویر WebP  حدود 25-34 درصد کوچکتر از تصاویر JPEG هستند. امروزه اکثر مرورگرها مانند کروم، فایرفاکس، اج می توانند فرمت WebP را نمایش دهند.


دانلود Webp Converter و  دانلود نرم افزار WidsMob WebP از سایر نرم افزارهای کار با webp می باشد.


مبدل دسته ای WebP


می توانید JPEG/PNG/TIFF/GIF/BMP را به WebP یا WebP را به JPEG/PNG/TIFF/GIF/BMP با Vovsoft WebP Converter تبدیل کنید. این نرم افزار همچنین به شما امکان می دهد با استفاده از گزینه "Convert to Grayscale" تصاویر سیاه و سفید ایجاد کنید.

VovSoft WEBP Converter  یک ابزار بسیار آسان برای استفاده در کامپیوتر و لپ تاپ شما است. وب سایت های آنلاین زیادی وجود دارند که می توانند تصاویر WebP را تبدیل کنند. با این حال آنها محدودیت های آپلود دارند. Vovsoft WebP Converter می تواند تصاویر را به هر تعداد که می خواهید از طریق یک رابط کاربر پسند تبدیل کند. شما به راحتی می توانید فایل های تصویری را به صورت انبوه ایجاد کنید.

بهترین بخش برنامه این است که تبدیل کاملا آفلاین انجام می شود. شما تنها کنترل کننده داده های خصوصی خود هستید. هیچ فایل تصویری به هیچ وجه به اینترنت ارسال نمی شود.


نحوه تبدیل WebP به JPG


اگر فایل .webp را دانلود کرده اید و می خواهید آن را به فرمت jpg تبدیل کنید، می توانید به یک ابزار اختصاصی مانند Vovsoft WebP Converter اعتماد کنید. این برنامه می تواند به سرعت فایل های WebP را در میان بسیاری از فرمت های دیگر به JPG تبدیل کند.


چه فرمت هایی در نرم افزار تبدیل می شوند 


PNG to WEBP ✅

JPG to WEBP ✅

TIF to WEBP ✅

GIF to WEBP ✅

BMP to WEBP ✅

ICO to WEBP ✅

 WEBP to PNG ✅

 WEBP to JPG ✅

 WEBP to TIF ✅

 WEBP to GIF ✅

WEBP to BMP ✅

WEBP to ICO ✅

VovSoft WEBP Converter


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Windows 11, Windows 10, Windows 8/8.1, Windows 7, Windows Vista (32-bit & 64-bit)

پسورد فایل :
کپی