آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود 1.0.2 Prima Effects برنامه اضافه کردن افکت های جذاب روی تصاویر برای ویندوز

دانلود Prima Effects برای ویندوز

Prima Effects نرم افزاری کاربردی با بیش از 150 افکت جذاب می باشد. با این نرم افزار می توانید عکس های خود را جذاب تر از قبل کنید. از افکت های منحصر به فرد و جذاب این برنامه لذت ببرید. بیش از 79 افکت هنری در این اپلیکیشن گنجانده شده است. 74 splatter effect را در این برنامه می یابید. عملیات تبدیل به شکل 100% خودکار صورت می پذیرد و نیازی به دخالت شما ندارد. Prima Effects کاملا آفلاین کار می کند و نیازی به اینترنت ندارد. برای همین می توانید عکس های شخصی خود را با این اپلیکیشن به راحتی تبدیل کنید. این نرم افزار از فرمت png نیز پشتیبانی می کند. بنابرین قادر به خروجی گرفتن از عکس هایی با پس زمینه شفاف هستید.

افکت های پیچیده، تنها با یک کلیک موس شما روی تصاویرتان اعمال می گردد. می توانید جلوه ای ویژه به عکس هایتان ببخشید. Prima Effects هنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر می برد و انتظار می رود که در نسخه های آتی، افکت های بیشتری به آن اضافه شود. این اپلیکیشن رابط کاربری مناسبی دارد. حتی اگر در زمینه ویرایش تصاویر، تبحری نداشته باشید، همچنان با این اپلیکیشن قادر به ویرایش و تدوین عکس های خود هستید. کار کردن با این اپلیکیشن، نسبت به نرم افزاری مانند فتوشاپ بسیار آسان تر است. دانلود پریسما Prisma نیز نسخه اندروید این ابزار می باشد.

ویژگی های نرم افزار Prima Effects


- دارای بیش از 150 افکت ویژه

- وجود جلوه های بصری خیره کننده

- اعمال افکت با یک کلیک

- مناسب عموم افراد

- کم حجم نسبت به اپلیکیشن های مشابه

- پشتیبانی از تصاویر با پس زمینه شفاف

- عدم نیاز به ارتباط اینترنتی

- سرعت بالا در عملیات تبدیل

تصاویری از محیط نرم افزار Prima Effects :


دانلود Prima Effects برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی