آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود و نصب ThunderSoft Reverse GIF Maker 4.3 برنامه برعکس کردن پخش نمایش گیف

دانلود ThunderSoft Reverse GIF Maker برای ویندوز کامپیوتر

ThunderSoft Reverse GIF Maker نرم افزاری کارردی برای برعکس کردن نمایش فایل های گیف می باشد. هیچ افت کیفیتی را تجربه نخواهید کرد. پیش نمایشی از فایل گیف شما نشان داده می شود. 3 چینش وجود دارد. می توانید از هر فریم عکس اصلی خود گیفی بسازید. این نرم افزار سرعت بالایی دارد و با این حالت کیفیت گیف های شما را کاهش نمی دهد. ThunderSoft Reverse GIF Maker حتی شفافیت فایل های گیف شما را حفظ می کند، که ویژگی مهمی برای فایل های تبلیغاتی به شمار می رود. می توانید سرعت پخش فایل گیف خود را شخصی سازی کنید و تغییر دهید.

امکان تنظیم کردن تعداد بار های تکرار گیف وجود دارد. با یک کلیک قادر به تبدیل کردن گروهی فایل های خود هستید. ThunderSoft Reverse GIF Maker حجم بسیار کمی دارد که به 4 مگابایت نمی رسد. این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. تمام ابزار های برنامه در یک پنجره قرار گرفته است. کافیست فایل های گیف دلخواه خود را وارد برنامه کنید و باقی کارهایتان را به برنامه بسپارید. با فشردن بر روی کلید start عملیات تبدیل آغاز می گردد و فایل گیف خروجی، در مکانی که تعیین کرده اید ذخیره سازی می شود. می توانید نام گیف خروجی، سرعت نمایش، و چینش فریم ها را شخصی سازی کنید و به شکل دلخواه عوض کنید.


دانلود ThunderSoft Reverse GIF Maker

✅ نام نرم افزار ThunderSoft Reverse GIF Maker ❤️ تعداد دانلود 338
⭐نسخه نرم افزار 4.3 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 6 مگابایت

ویژگی های نرم افزار ThunderSoft Reverse GIF Maker :


- پیش نمایش فایل های گیف

- ذخیره سازی در مکان مطلوب

- عدم افت کیفیت پس از عملیات تبدیل

- سرعت بالای تبدیل

- تغییر دادن سرعت نمایش پخش گیف

- تبدیل کردن گروهی فایل ها

- دارای سه آرایه چینش

تصاویری از محیط نرم افزار ThunderSoft Reverse GIF Maker :


دانلود ThunderSoft Reverse GIF Maker برای ویندوز کامپیوتر


پسورد فایل :
کپی