آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مدیریت دانلود » دانلود برنامه 2.5 Osm Video Player پلیر ویدیو فوق العاده Osm برای اندروید

دانلود Osm Video Player برای اندروید

Osm Video Player یکی از کم حجم ترین مدیاپلیر ها می باشد که کمتر از 5 مگابایت از فضای سیستم شما را اشغال خواهد کرد. با این برنامه می توانید بیش از اندازه روی فایل های ویدویی خود زوم کنید، قابلیتی که بسیاری از مدیاپلیرها از آن محروم هستند. این نرم افزار برای 6 ماه آتی از زمان انتشار این پست تبلیغی نشان نخواهد داد. Osm Video Player دارای اکولایزر و تقویت کننده باس نیز هست. می توانید تجربه جدیدی از فایل های صوتی خود پیدا کنید. در Osm Video Player قادر به ایجاد لیست ویدیوهای محبوب هستید. این نرم افزار قادر است حجم صدای فایل های ویدویی شما را تا دو برابر افزایش دهد.

البته اندروید گوشی شما باید kitkat به بالا باشد. این نرم افزار از انواع فرمان های لمسی پشتیبانی می کند. با دوبار ضربه زدن در محل مناسب قادر به جلو عقب کردن فایل های ویدویی خود یا متوقف کردن یا اجرای آن خواهید بود. در این نرم افزار می توانید سرعت پخش فایل ویدیویی خود را تنظیم کنید. البته اندروید شما باید marshmallow به بالا باشد. در Osm Video Player قادر به گرفتن اسکرین شات از فایل های ویدیوییتان هستید. ترک صوتی دلخواه خود را برای فایل های ویدیویی انتخاب کنید. Osm Video Player بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. از دیگر پلیرهای اندروید می توان به دانلود Lua Player Pro و KMPlayer اندروید و ام ایکس پلیر یا BlackPlayer EX اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار Osm Video Player


- زوم روی فایل های ویدیویی

- گرفتن اسکرین شات

- تنظیم کردن سرعت پخش

- پشتیبانی از انواع فرمان های لمسی

- انتخاب ترک صوتی دلخواه برای فایل ویدویی

- ایجاد لیست علاقه مندی ها

- پخش تنها صدای فایل ویدویی

- دارای حالت تاریک

- تغییر دادن سایز تصویر بند انگشتی فایل های ویدیویی

تصاویری از محیط نرم افزار Osm Video Player :


دانلود Osm Video Player برای اندروید  دانلود Osm Video Player برای اندروید  دانلود Osm Video Player برای اندروید  دانلود Osm Video Player برای اندروید  دانلود Osm Video Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی