آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ایمیل » دانلود Outlook Attachment Extractor 3.10.8 استخراج فایل های ضمیمه شده در ایمیل اوت لاک

دانلود Outlook Attachment Extractor برای ویندوز

Outlook Attachment Extractor ابزاری مفید برای ذخیره سازی فایل های ضمیمه شده ایمیل های دریافتی به شکل خودکار است. در بین چیز های دیگر، فیلتر های قدرتمند، ایجاد مکان های ذخیره‌سازی مستقل نیز امکان پذیر می باشد. مکان ذخیره سازی فایل های ضمیمه شده ای که استخراج شده اند می تواند به شکل پویا، بر اساس خواص ایمیل دریافتی متغیر شود. فایل های ضمیمه شده در ایمیل ها را حذف کنید و آن ها را با یک لینک جایگزین نمایید. تعداد نامحدودی از فولدر های outlook را پایش کنید. برای برنامه شرایطی به خصوص تعریف کنید تا تنها در زمان مطلوب شما فایل های ضمیمه شده استخراج شوند.

بنا بر انتخاب شما، فولدر هایی که فایل های ضمیمه شده در آن ها ذخیره می شوند می توانند به شکل اتوماتیک بر اساس خواص ایمیل دریافتی ایجاد شوند. کار کردن با این برنامه بسیار ساده بوده و در صورتی که از کاربران برنامه Outlook هستید این نرم افزار را بسیار مفید خواهید یافت. دیگر نیازی به دانلود دستی از تک تک ایمیل های دریافتی نیست، این برنامه با قابلیت دانلود خودکاری که دارد کارها را برای شما سریع تر و آسان تر می سازد.

ویژگی های نرم افزار Outlook Attachment Extractor


- ایجاد فولدر های ذخیره سازی به شکل خودکار
- تعیین کردن قوانین دلخواه برای برنامه
- ذخیره سازی فایل ضمیمه شده ایمیل ها در بازه زمانی انتخابی
- ذخیره سازی خودکار فایل های ضمیمه شده ایمیل ها

- بسیار کم حجم و سبک، با مصرف کم از منابع سیستمی
- جایگزین کردن فایل های ضمیمه شده ایمیل با لینک


تصاویری از محیط نرم افزار Outlook Attachment Extractor :

دانلود Outlook Attachment Extractor برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی