آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ایمیل » دانلود نرم افزار BitRecover EML Converter Wizard 10.8 برنامه مبدل فایل های EML به سایر فرمت ها

دانلود BitRecover EML برای ویندوز

BitRecover EML Converter Wizard برای تبدیل فایل های EML (ایمیل) به فرمت های محبوبی همچون MSG, MHT, XPS و ... طراحی شده است. بدون هیچ زحمتی می توانید فایل های خود را با سرعت بالا تبدیل کنید. این برنامه گروهی از مسیج های .eml و ... را انتقال می دهد. دو حالت مختلف برای لود فایل های .eml وجود دارد. بدون رخ دادن هیچگونه اروری قادر به تبدیل فایل های خود خواهید بود. این نرم افزار قادر به تبدیل فایل های شما به شکل گروهی می باشد. ساختار فولدر و فایل های شما حفظ می شود. فایل های ضمیمه شده در فایل های eml تان استخراج می گردند و در اختیارتان قرار می گیرند.

پس از کامل شدن فرآیند تبدیل، فایل savinglog.txt در سیستمتان ذخیره می شود که گزارش جامعی از فعالیت های برنامه را به نمایش می گذارد. فرمت پیامی که دریافت کرده اید به همراه سایر ویژگی های آن حین عملیات تبدیل حفظ می شود. می توانید فایل های خود را تبدیل کنید و با کلاینت های مختلف ایمیل آن ها را باز کنید. این نرم افزار با تمامی ورژن های ویندوز سازگار است. برای نصب BitRecover EML Converter Wizard به حداقل 40 مگابایت فضای خالی در سیستم خود نیاز خواهید داشت. سرعت این اپلیکیشن بالا بوده و عملیات تبدیل به سادگی انجام می شود. روش های نام گذاری مختلفی نیز وجود دارد که در بخش تنظیمات برنامه قادر به تغییر دادن آن ها بسته به نیاز خود خواهید بود.


دانلود BitRecover EML Converter Wizard

✅ نام نرم افزارBitRecover EML Converter Wizard❤️ تعداد دانلود1277
⭐نسخه نرم افزار10.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل64 مگابایت

ویژگی های نرم افزار BitRecover EML Converter Wizard


- رابط کاربری دوستانه و ساده

- تبدیل eml به msg

- مبدل فایل های eml به mht

- حفظ کردن فرمت پیام به همراه سایر ویژگی ها

- سرعت بالا در عملیات تبدیل

- سازگار با تمام ورژن های ویندوز

- تولید گزارش از عملیات برنامه

- استخراج فایل های ضمیمه شده در ایمیل

- گزینه های مختلف برای نام گذاری فایل ها

تصاویری از محیط نرم افزار BitRecover EML Converter Wizard :


دانلود BitRecover EML برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی