آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود Amazing Website Page Multi-Language Translator 8.8.8.8 مترجم صفحات وب به زبان های دیگر

دانلود Amazing Website برای ویندوز

Amazing Website Page Multi-Language Translator یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای ترجمه صفحات وب است. با این اپلیکیشن می توانید وب سایت تک زبانه را به چند زبان مختلف ترجمه کنید و آن را در هاست دلخواه خود آپلود کنید. این اپلیکیشن در زمان شما و هزینه هایتان صرفه جویی می کند. به عنوان مثال اگر صاحب سایت باشید با این برنامه می توانید ترجمه را به شکل خودکار انجام دهید و در این قالب ترافیک بین المللی بدست آورید. عملکرد این برنامه به گونه ای است که سئوی شما دچار افت نشود. در حال حاضر از زبان هایی مثل انگلیسی، ترکی، ایتالیایی، ژاپنی، فرانسوی، برزیلی و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود.

این اپلیکیشن قادر به افزایش دادن ترافیک هاست شما می باشد. می توانید هر صفحه دلخواه خود را به برنامه معرفی کنید تا در عرض چند ثانیه ترجمه به شکل خودکار برای شما صورت بگیرد. این نرم افزار قادر به ترجمه انواع صفحات html می باشد. Amazing Website Page Multi-Language Translator رابط کاربری مناسبی دارد که ترجمه کردن صفحات وب را به شکل قابل توجهی برای شما آسان می سازد. می توانید چند زبان را به شکل همزمان انتخاب کنید تا ترجمه در زبان های انتخابی شما به شکل همزمان صورت بگیرد.

ویژگی های نرم افزار Amazing Website Page Multi-Language Translator


- رابط کاربری مناسب و ساده

- امکان ترجمه وب سایت به چند زبان مختلف

- رعایت اصول سئو در ترجمه صفحات

- افزایش ترافیک و بازدید

- کم حجم و سبک

- امکان انتخاب تمام زبان ها

- صرفه جویی در هزینه ها و زمان

- پشتیبانی از انواع صفحات html

- مناسب برای صاحبان وب سایت ها

پسورد فایل :
کپی