آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود نرم افزار OutlookStatView 2.20 برنامه نمایش اطلاعات آماری ایمیل اوت لوک

دانلود OutlookStatView برای ویندوز

OutlookStatView نرم افزاری بسیار کم حجم و سبک می باشد. این اپلیکیشن ایمیل های شما را اسکن می کند و اطلاعات آماری کاربرانی که با آن ها گفت و گو کرده اید را نشان می دهد. تعداد ایمیل هایی که به هر کاربر داده اید نشان داده می شود. این اطلاعات با to/cc/bcc تقسیم بندی می شود. علاوه بر این می توانید تعداد ایمیل هایی که از کاربری خاص دریافت کرده اید را مشاهده کنید. این نرم افزار سایز تمام پیام هایی که ارسال شده است را نشان می دهد. می تونید بازه زمانی که در آن ایمیل ها را دریافت یا ارسال کرده اید مشاهده کنید.

این اپلیکیشن به ویندوز 2000/XP/Vista/2003/2008/7/8/10 نیاز دارد. با این حال روی تمامی ورژن های outlook اجرا می شود. اطلاعات شما در قالب جدول هایی مناسب نشان داده می شوند. امکان تازه سازی اطلاعات نشان داده شده در این برنامه وجود دارد. می توانید آیتم هایی که انتخاب کرده اید را ذخیره کنید. علاوه بر این امکان خروجی گرفتن از اطلاعات در قالب فایل های html را خواهید داشت. می توانید آیتم هایتان را کپی نیز کنید. در OutlookStatView قادر به تغییر دادن سایز ستون ها هستید. ایمیل ها، و نام کاربران در ستون های جداگانه نشان داده می شود و می توانید اطلاعات هر کاربر را در ستونی جداگانه مشاهده کنید.

ویژگی های نرم افزار OutlookStatView :


- تعیین کردن رنج زمانی دلخواه

- نمایش اطلاعات در جدولی مناسب

- کپی کردن آیتم ها

- خروجی گرفتن در قالب فایل html

- نمایش تمام ایمیل های دریافت شده

- تقسیم بندی اطلاعات بر اساس to/cc/bcc

- بسیار کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار OutlookStatView :

دانلود OutlookStatView برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی