آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار وبمستر » دانلود Screaming Frog Log File Analyser 6.0 برنامه آنالیزر فایل های لاگ و بهینه سازی سئو سایت

دانلود Log File Analyser برای ویندوز

Screaming Frog Log File Analyser آپلود فایل های لوگ، تایید کردن بات های موتور های جست و جو، یافتن url های crawl شده، و آنالیز کردن داده های ربات جست و جو و رفتار آن ها را برای شما امکان پذیر می کند. این گونه اطلاعات برای بهینه سازی سئوی سایت بینهایت ارزشمند هستند. این نرم افزار برخلاف حجم کمی که دارد بسیار قدرتمند است و می تواند میلیون ها خط فایل log شما را در دیتابیسی هوشمند قرار دهد. این برنامه داده های کلیدی فایل log را جمع آوری می کند تا به سئوها، اطلاعات لازم را بدهد. می توانید لینک هایی که بات های گوگل و دیگر بات های جست و جو قادر به crawl کردن آن ها هستند را بیابید. سرعت بررسی این لینک ها نیز توسط این بات ها به شما نشان داده می شود. علاوه بر این می توانید ببینید که کدام موتور جست و جو، بیش از هر بات دیگری لینک های شما را بررسی می کند و حتی از تعداد لینک های crawl شده در هر روز با خبر شوید.

تعداد رخدادهای مرتبط با بات ها به شما نشان داده می شود. می توانید لینک های شکسته شده و ارور های وب سایت خود را به راحتی پیدا کنید. در صورتی که لینک شکسته پیدا کردید می توانید لینک ها را به مکان دلخواه خود ریدایرکت کنید تا سئوی سایت شما بهبود پیدا کند. Screaming Frog Log File Analyser حتی صفحاتی که سریع یا کند بارگذاری می شوند را نیز ارزیابی می کند.


دانلود Screaming Frog Log File Analyser

✅ نام نرم افزارScreaming Frog Log File Analyser❤️ تعداد دانلود671
⭐نسخه نرم افزار6.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل160 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Screaming Frog Log File Analyser


- ترکیب و مقایسه انواع داده ها

- پیدا کردن صفحات بدون مادر

- یافتن صفحات کند و سریع

- بهبود دادن سئوی وب سایت

- مشاهده رویدادهای مرتبط با بات ها

- آنالیز فایل های لوگ

- پیدا کردن لینک های شکسته شده

- نمایش اطلاعات مهم و اساسی برای ادمین ها

تصاویری از محیط نرم افزار Screaming Frog Log File Analyser :


دانلود Log File Analyser برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی