آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود کارتون و انیمیشن » انیمیشن Hotel Transylvania 3: Summer Vacation 2018 دانلود هتل ترانسیلوانیا 3 تعطیلات دوبله فارسی

انیمیشن Hotel Transylvania 3: Summer Vacation 2018 دانلود هتل ترانسیلوانیا 3 تعطیلات دوبله فارسی

دانلود Hotel Transylvania 3

Hotel Transylvania 3: Summer Vacation انیمیشنی سه بعدی ساخته شده توسط استادیوی Sony pictures می باشد که توسط Genndy Tartakovsky کارگردانی شده و در سال 2018 در آمریکا منتشر گشته است. این انیمیشن جذاب 97 دقیقه ای تنها با 80 میلیون سرمایه گذاری توانست بیش از 237.7 میلیون دلار را از آن خود کند. در سال 1897 دراکولا و دوستانش خود را مانند انسان هایی که در حال سفر با یک قطار به سمت Budapest هستند در می آورند.

پروفسور آبراهام که یک شکارچی هیولا به شمار می رود وارد قطار می شود و هیولاها را می یابد. هیولاها برای فرار از دست او به پشتبام پناه می برند و درکولا برای امنیت دوستانش آن ها را از قطار بیرون می اندازد. پرفسور آبراهام علاقه خاصی به کشتن دراکولا دارد، با این حال همیشه توسط دراکولا گول می خورد. در زمان حال، کمی پس از گذشت حادث فیلم قبلی، دراکولا هتل را با کمک دخترش ماویس به خوبی اداره می کند. با این حال دراک توسط به خاطر مرگ همسرش دپرس شده است و احساس تنهایی می کند با وجود این که تلاش های زیادی برای ملاقات با دیگر افراد کرده است. روز بعد دراکولا، ماویس، جانی، دنیس، ولاد و دیگر مهمانان سوار کشتی ای به نام Legacy می شوند و دراکولا کاپیتان کشتی به نام اریکا که یک انسان است را مشاهده می کند. دراکولا آنن عاشق او می شود، در حالی که انتظار چنین چیزی را اصلا ندارد.

انیمیشن های سایت سانسور شده هستند و در صورت درخواست صاحب اثر یا ساماندهی از سایت حذف میشوند.




کاربر گرامی با عرض پوش بخش فیلم و سریال سایت غیر فعال شده است



لیست دانلود
]
  حجم فایل: 880 مگابایت و 1.6 گیگابایت
   (4.0/5)
پسورد فایل :
کپی