آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود کارتون و انیمیشن » دانلود انیمیشن اردک اردک غاز 2018 Duck Duck Goose با کیفیت بالا و زیرنویس فارسی

دانلود انیمیشن اردک اردک غاز 2018 Duck Duck Goose با کیفیت بالا و زیرنویس فارسی

دانلود Duck Duck Goose

Duck Duck Goose  اردک اردک غاز 2018 انیمیشن سه بعدی به کارگردانی Chris Jenkins می باشد که در سال 2018 منتشر شد. پنگ یک غاز بی هدف و سرگردان می باشد که ترجیح می دهد هر کاری انجام دهد بجز تمرین کردن برای مهاجرت آتی. او فکر می کند که بهتر از همه است و زمانش را صرف انجام شیرین کاری ها با سرعت های دیوانه وار می کند. در یکی از این شیرین کاری ها او زیادی نزدیک به زمین می شود و به گله جوجه اردک ها برخورد می‌ کند و باعث جدا شدن یک برادر و خوار به نام چائو و چی می گردد. در این ملاقات به خصوص، پنگ ماجرایی را آغاز می کند که باعث شکسته شدن بال و هم چنین قلبش می گردد.

Duck Duck Goose  او کم کم به قدرت عشق بی قید و شرط نسبت این به دو اردک پی می برد، کسانی که در مقابل او را به عنوان بهترین پدری که در دنیا دیده شده است می بینند. Duck Duck Goose محصولی 91 دقیقه ای از آمریکا و چین می باشد. این انیمیشن کمدی، تقریبا توانسته رضایت بینندگان و منتقدان را نسبت به خود جلب کند و امتیاز 5.5 در IMDb و 3 از 5 از common media sense را دریافت کرده است. Duck Duck Goose توسط GEM Entertainment، Film & TV House و Netflix توزیع شد. شما می توانید این انیمشن سه بعدی و مهیج را با خانواده تماشا کنید، تمامی افراد در هر سنی می توانند از آن لذت ببرند.  

انیمیشن های سایت سانسور شده هستند و در صورت درخواست صاحب اثر یا ساماندهی از سایت حذف میشوند.




کاربر گرامی با عرض پوش بخش فیلم و سریال سایت غیر فعال شده است



لیست دانلود
]
  حجم فایل: 1.1 و 1.8 گیگابایت
   (4.5/5)
پسورد فایل :
کپی