آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود کارتون و انیمیشن » دانلود انیمیشن تغییر چهره جاسوسان 2019 دوبله فارسی| کارتون Spies in Disguise 2019

دانلود انیمیشن تغییر چهره جاسوسان 2019 دوبله فارسی| کارتون Spies in Disguise 2019

دانلود Spies in Disguise

Spies in Disguise 2019 انیمیشنی کمدی محصول Blue Sky Studios در سال 2019 می باشد که توسط کمپانی معروف 20th Century Fox توزیع شده است. این انیشمن تا حدی از Pigeon: Impossible الهام گرفته شده است اما داستانی متفاوت را دنبال می کند. Lance Sterling، مامور مغرور H.T.U.V (افتخار، اعتماد، اتحاد و دلاوری) برای هواپیمای بدون سرنشین ژاپنی به ماموریت فرستاده می شود. به محض این که خریدار از راه می رسد، Sterling برخلاف فرمان های رئیس H.T.U.V عمل می کند، کیمورا و گنگش را شکست می دهد و با کیفی که دارای هواپیمای بدون سرنشین است فرار می کند.

استرلینگ به H.T.U.V باز می گردد و با Walter Beckett رو به رو می شود. دانشمندی جوان که به دنبال مجهز کردن افراد با سلاح های غیر کشنده است. Walter سعی می کند که Sterling را متقاعد کند که راه های آرام تری برای محافظت از زمین وجود دارد و همیشه نیاز به جنگ طلبی نیست. اما Sterling به او گوش نمی دهد و پیش از این که از آخرین اختراع Walter با خبر شود، او را اجراج می کند. زمانی که Sterling با Marcy Kappel کارگاه دیگری از H.T.U.V رو به رو می شود، می بیند که کیفش خالی است. او ویدویی را به Sterling نشان می دهد که در آن Sterling (که در واقع Killian با لباس هولوگرافیک مبدل است) هواپیما بدون سرنشین را می دزدد. این ویدیو باعث می شود که Sterling به عنوان یک خائن شناخته شود. او از H.T.U.V فرار می کند و تصمیم می گیرد که به دنبال Walter برود. در همین زمان، Killian به زرادخانه H.T.U.V راه پیدا می کند.

تصاویری از انیمیشن Spies in Disguise:


دانلود Spies in Disguise  دانلود Spies in Disguise

انیمیشن های سایت سانسور شده هستند و در صورت درخواست صاحب اثر یا ساماندهی از سایت حذف میشوند.




کاربر گرامی با عرض پوش بخش فیلم و سریال سایت غیر فعال شده است



لیست دانلود
]
  حجم فایل: 1 و 1.6 گیگابایت
   (4.4/5)
پسورد فایل :
کپی