آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود جوشن کبیر افلاک 1.1 برای اندروید و کامپیوتر

دانلود جوشن کبیر افلاک برای اندروید و کامپیوتر

نرم افزار جوشن کبیر افلاک یک نرم افزار مالتی مدیا بسیار مناسب جهت قرائت دعای جوشن کبیر است. سعی شده در این نرم افزار هر نام الهی به صورت جدا با معنی آن، درشت و خوانا به نمایش درآید. بنابراین دعا در 1129 بخش تقسیم شده که خواندن و درک مفاهیم را بسیار آسان می نماید.همچنین این نرم افزار متن باز و رایگان است بنابراین هر کس می تواند به سورس آن دسترسی داشته باشد و در صورت لزوم آن را تغییر دهد.


شان نزول دعای جوشن کبیر


بنا بر این‌ روایت‌، در یکی‌ از غزوات‌ که‌ پیامبر زرهی‌ سنگین‌ پوشیده‌ بودند و آن‌ زره‌ جسم‌ ایشان‌ را اذیت‌ می‌کرد، جبرئیل‌ نازل‌ شد و ضمن‌ اعلام‌ سلام‌ خدا بر پیامبر ، خواندن‌ این‌ دعا را به‌ جای‌ پوشیدن‌ آن‌ زره‌ به‌ پیامبر توصیه‌ کرد و گفت‌ که‌ این‌ دعا امان‌ پیامبر و امت‌ اوست‌.

فضیلت دعای جوشن کبیر


بنابراین‌ روایت‌، هرکس‌ این‌ دعا را هنگام‌ خروج‌ از خانه‌اش‌ بخواند خدا او را حفظ‌ می‌کند و ثواب‌ بسیار به‌ او می‌دهد و هرکس‌ آن‌ را بر کفنش‌ بنویسد از عذاب‌ ( قبر ) مصون‌ می‌ماند و هرکس‌ آن‌ را اول‌ ماه‌ مبارک‌ رمضان‌ بخواند خدا به‌ او درک‌ فضیلت‌ شب‌ قدر را روزی‌ می‌دهد و نیز هرکس‌ آن‌ را سه‌ بار در این‌ ماه‌ بخواند، در طول‌ زندگی‌اش‌ در امان‌ خدا قرار می‌گیرد.

ویژگی های نرم افزار جوشن کبیر افلاک :


- نمایش تمامی 1001 نام الهی به صورت جداگانه
- نمایش معانی به صورت بزرگ و خوانا همراه با قرائت دعا
- امکان تنظیم تمامی فونت ها و رنگ بندی متنوع
- پخش صدای دلنشین قرائت دعا همراه با نمایش متن
- امکان مرور به صورت بخش بخش(صد بخش مجزا)
- پنج تم و پوسته زیبا شامل تم های تاریک و روشن
- متن باز و رایگان

پسورد فایل :
کپی