آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » رینگتون موبایل » دانلود 1.0.1 SW Ringtones آهنگ زنگ و رینگتون جنگ ستارگان برای اندروید

دانلود SW Ringtones برای اندروید

SW Ringtones از طرفداران جنگ ستارگان هستید و دوست دارید از آهنگ های آن برای گوشی خود استفاده کنید؟ این نرم افزار را دانلود کنید تا مجموعه ای از موسیقی های محبوب این سری در اختیارتان قرار بگیرد. نقل قول هایی از کاراکتر هایی نظیر Darth Vader، BB8، OBI WAN و بسیاری دیگر را در این برنامه خواهید یافت. به دنبال چیزی جدید، اما مرتبط با جنگ ستارگان هستید؟ نگران نباشید، این اپلیکیشن ریمیکسی از موزیک های اورجینال جنگ ستارگان را در اختیار شما قرار می دهد که با نسخه اصلی آن ها متفاوت است. هر کدام از رینگتون های موجود در این برنامه را می توانید به عنوان آهنگ زنگ، اعلامیه، صدای آلارم، یا صدای زنگ مخاطب خاص تنظیم کنید. موسیقی دلخواه خود را انتخاب کنید، بر روی گوشه سمت راست بزنید، و این صدای جدید را به عنوان رینگتون گوشیتان انتخاب کنید.

SW Ringtones بیش از صد هزار کاربر دارد و امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. می توانید آخرین موسیقی های جنگ ستارگان را در این برنامه پیدا کنید. SW Ringtones رابط کاربری ساده ای دارد که یافتن موسیقی ها را برای شما آسان می کند. دو دسته بندی کلی در برنامه وجود دارد؛ یکی از آن ها نقل قول هاست و دیگری تمام رینگتون های موجود. SW Ringtones بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار SW Ringtones :


- ارائه مجموعه بزرگی از آهنگ های جنگ ستارگان

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- تنظیم رینگتون ها برای مخاطب خاص

- تنظیم موسیقی به عنوان صدای هشدار گوشی

- تنظیم صداها به عنوان صدای اعلامیه ها

- نقل قول از کاراکتر های محبوب جنگ ستارگان

- دسته بندی برای نقل قول ها و موسیقی ها

- دارای ریمیکس های جدید موسیقی ها

تصاویری از محیط نرم افزار SW Ringtones :


دانلود SW Ringtones برای اندروید  دانلود SW Ringtones برای اندروید  دانلود SW Ringtones برای اندروید  دانلود SW Ringtones برای اندروید


پسورد فایل :
کپی