آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » دانلود Modern Theme For Computer Launcher 1.9 تم مدرن کامپیوتری برای اندروید

دانلود Modern Theme For Computer Launcher برای اندروید

Modern Theme For Computer Launcher  یکی از بهترین تم های اندرویدی است که ظاهری مانند ویندوز 10 را برای سیستم شما به ارمغان می آورد. این تم بر پایه رنگ آبی طراحی و توسعه داده شده است و به شکل رایگان ارائه شده است. شما می توانید این تم را هر زمان که بخواهید بدون مشکل بروزرسانی کنید. طراحی این تم کاملا مدرن بوده و دارای کیفیتی HD می باشد. با مجموعه گسترده ای از والپیپر های مختلفی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد می توانید ظاهر سیستم خود را به شکل انتخابی تغییر دهید.
برای آیکون ها،  انیمیشن تدارک دیده شده است و می توانید از بسته های آیکونی برای اپلیکیشن های مختلف خود استفاده کنید. والپیپر ها دارای کیفیت WQHD هستند و ظاهری جذاب را در سیستم شما به نمایش می گذارند. شما می توانید سیستم خود را به شکل آینده نگرایانه در بیاورید. مصرف این تم پایین است و انرژی باتری شما مصرف نمی شود. Modern Theme For Computer Launcher دارای بیش از نیم میلیون کاربر بوده و با وجود امکانات زیادی که دارد فضای کمی از سیستم شما را اشغال خواهد کرد. باگ های جزئی نسخه های پیشین برطرف شده است. Modern Theme For Computer Launcher را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Modern Theme For Computer Launcher


- ظاهری جذاب و آینده نگرایانه

- والپیپر های HD و با کیفیت

- ساخته شده بر پایه ی رنگ آبی

- ظاهری مانند ویندوز 10

- دارای نوار وظیفه برای دسترسی به اپ ها

- کم حجم و سبک

- شخصی سازی کردن ظاهر آیکون ها

تصاویری از محیط نرم افزار Modern Theme For Computer Launcher :

 

دانلود Modern Theme For Computer Launcher برای اندروید  دانلود Modern Theme For Computer Launcher برای اندروید  دانلود Modern Theme For Computer Launcher برای اندروید  دانلود Modern Theme For Computer Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی