آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر صوت » دانلود نرم افزار Soundop Audio Editor 1.8.23.2 برنامه ویرایشگر فایل های صوتی برای ویندوز

دانلود Soundop Audio Editor برای ویندوز

Soundop Audio Editor نرم افزاری همه جانبه و قدرتمند می باشد که با آن می توانید انواع فایل های صوتی را ویرایش کنید و آن ها را با یک دیگر ترکیب کنید. هم ویرایش فایل های صوتی، و هم ترکیب ترک ها، کارهای شما را آسان می کند. می توانید روی فایل های صوتیتان کارهای دلخواهی انجام دهید. این اپلیکیشن به شکل خاصی بهینه سازی شده است که کمترین مصرف را از منابع سیستمی شما داشته باشد. برای همین مصرف چندانی از پردازنده و مموری را هنگام استفاده از این برنامه مشاهده نخاوهید کرد. این اپلیکیشن پتانسیل کامل سیستم شما را آزاد می کند.

با مجموعه کامل ویژگی های این نرم افزار، می توانید عملکردی مناسب را انتظار داشته باشید و انواع ایده هایتان را پیاده کنید. این نرم افزار از سیستم های asio پشتیبانی می کند. می توانید ویدیوهایی 24 بیتی تا 192kHz ای در این برنامه ضبط کنید. لود کردن صداها و فایل های ویدیوییبا فرمت های مختلف امکان پذیر است. حتی می توانید فایل های ویدوییی موجود در سی دی ها را در این اپلیکیشن لود کنید و ویرایش های لازم را روی آن ها انجام دهید. این اپلیکیشن از فرمت هایی مثل MP2, MP3, WAV, WAV64, AIFF, AU, OGG, FLAC, APE, WMA پشیتبانی می کند و امکان ویرایش ان ها را فراهم می کند. حتی از فایل های raw pcm پشتیبانی می شود.


دانلود Soundop Audio Editor

✅ نام نرم افزارSoundop Audio Editor❤️ تعداد دانلود647
⭐نسخه نرم افزار1.8.23.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل15 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Soundop Audio Editor :


- لود کردن اتواع فایل های ویدیویی

- ویرایش کردن تگ های id3

- بهینه سازی شده برای مصرف کم از سیستم

- لود کردن اطلاعات سی دی ها داخل برنامه

- ویرایش کردن حلقه های acid

- پشتیبانی از فایل های 24 بیتی تا 192khz

- ویرایش کردن فایل های صوتی از جنبه های مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار Soundop Audio Editor :

دانلود Soundop Audio Editor برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی