آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » برنامه نویسی » دانلود Embarcadero InterBase 2020 v14.1.0.319 برنامه دیتابیس اینتربیس برای ویندوز

دانلود Embarcadero InterBase برای ویندوز

Embarcadero InterBase دیتابیسی کم حجم، با کمترین نیاز برای مدیریت می باشد که ویژگی های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. این دیتابیس حتی قادر به راه انداختن سرور شما و اجرا شدن در گوشی های موبایل در قالب دیتابیس های embed شده می باشد. در نسخه جدید این برنامه، می توانید ویژگی های تازه ای را بیابید که با آن ها عملکرد دیتابیس شما حتی نسبت به قل بهتر می شود. InterBase یک دیتابیس مطابق استاندارد های SQL می باشد. این دیتابیس به شکل دقیقی استانداردهای صنعت SQL را دنبال می کند و بر اساس آن ها بروز می شود. این برنامه از unicode پشتیبانی می کند؛ و برای همین از هر کاراکتری در هر زبانی می توانید از آن استفاده کنید. می توانید حالت های مختلفی برای مشاهده ایجاد کنید. این حالت ها قادر به افزایش دادن سرعت اپلیکیشن شما، و ماستن ترافیک اینترنت هستند.

این نرم افزار به شکل زنده به کاربران شما اطلاع می دهد که چه تغییراتی در دیتابیس صورت گرفته است. با این ویژگی، از بار آزمون یا نظر خواهی هایی که راه میاندازید به علت استفاده تدریجی کاربران، کاسته می شود. این نرم افزار را می توانید با انواع فیلد های دلخواه شخصی سازی کنید، exception های شخصی برای آن تعریف کنید و از trigger هایی که دوست دارید استفاده کنید. امکان اتوماتیک کردن دیتابیس وجود دارد.

ویژگی های نرم افزار Embarcadero InterBase :


- سرور قادر به تغییر دادن متاداده های دیتابیس است

- کلاینت ها می توانند به سرور های ریموت دسترسی داشته باشند

- سرور می تواند به درخواست کاربران پاسخ دهد

- از unicode پشتیبانی می شود

- ایجاد آلارم های شخصی و دلخواه

- سرور محدود به تعداد خاصی از کاربران نیست

- سرور از رمزگذاری دیتابیس پشتیبانی می کند

- سرور می تواند به table های اکسترنال دسترسی داشته باشد

- سازگاری کامل با انواع ویندوز سرور ها


تصاویری از محیط نرم افزار Embarcadero InterBase :


دانلود Embarcadero InterBase برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی