آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود WSCC - Windows System Control Center 7.0.7.8 نصب و بروزرسانی اپلیکیشن های ویندوز

دانلود WSCC برای ویندوز

WSCC - Windows System Control Center

 به شما امکان نصب، بروزرسانی و باز کردن ابزار ها از system utility suite های مختلف را می دهد. با این برنامه می توانید utilitie های پشتیبانی شده را نصب کنید و به شکل خودکار بروزرسانی کنید. هم چنین این برنامه قادر به استفاده از پروتوکل http برای دانلود و ران کردن اپلیکیشن های مختلف است. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و شهودی بوده و هر کاربری با کمک آن می تواند نیاز های خود را برطرف سازد. بجز آن، این اپلیکیشن دارای پنلی است که با آن می توانید اطلاعات مختلف راجب ابزار ها را با جزئیات بالا مشاهده کنید.
با اولین باز کردن این ابزار، شما می توانید لیستی از محصولاتی که امکان نصبشان بر روی سیستمتان وجود دارد را مشاهده کنید. از این اپلیکیشن ها می توان به DiskMon, PortMon, TagsReport, Page Defrag و Autoruns اشاره کرد. این ابزار به شما امکان دسترسی سریع به یک کنسول را می دهد. بنابرین می توانید فرمان های command line را با سرعت بالا اجرا کنید. نوع نمایش می تواند تغییر کند؛ می توانید نمایش با جزئیات بالا را به نمایش با آیکون ها و گزارش های کوتاه عوض کنید. علاوه بر این شما می توانید آیتم های پنهان را مشاهده کنید و ابزار های دلخواه را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید.

دانلود WSCC

✅ نام نرم افزارWSCC❤️ تعداد دانلود2682
⭐نسخه نرم افزار7.0.7.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل3 مگابایت

ویژگی های نرم افزار WSCC - Windows System Control Center


- مشاهده جزئیات ابزار مختلف

- دسته بندی ابزار در گروه های متنوع

- بروزرسانی ابزار ها به شکل خودکار

- رابط کاربری دوستانه برای تمامی کاربران

- بدون باگ و ارور

- دو حالت مختلف برای نمایش اپلیکیشن ها

- امکان استفاده از دستورات command line

تصاویری از محیط نرم افزار WSCC - Windows System Control Center :


دانلود WSCC برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی