آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Cyrobo Auto Recycle Bin 1.10 پاکسازی خودکار Recycle Bin سطل زباله ویندوز

دانلود Cyrobo Auto Recycle Bin برای ویندوز

Cyrobo Auto Recycle Bin با این برنامه رایگان و کم حجم می توانید فرآیند پاک سازی recycle bin ویندوز خود را تسریع کنید. معمولا کاربران به شکل دستی اقدام به انجام این کار می کنند، اما با این برنامه می توانید فرآیند پاک کردن آن را خودکار نمایید. کافیست قوانین دلخواه خود را برای برنامه تعیین کنید تا در زمان دلخواه شما، عملیات پاک سازی انجام شود. علاوه بر تعیین برنامه زمانی، می توانید برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که آیتم های سنگین تر زودتر پاک شوند و آیتم های سبک تر برای مدت بیشتری باقی بماند. علاوه بر این می توانید بر اساس فضای هاردتان، فضای recycle bin را تنظیم نمایید تا در صورتی که از فضای تنظیم شده شما تجاوز کرد عملیات پاک سازی به شکل خودکار انجام شود. این اپلیکیشن با سه روش مختلف باز می شود. می توانید آن را به شکل دستی باز کنید یا آن را جوری تنظیم کنید که با بالا آمدن ویندوز بالا بیاید، یا باز شدن آن را دائمی کنید.

با آپشن اول، زمانی که برنامه را باز کنید به شکل خودکار recycle bin شما پاک می شود. با آپشن دوم هر بار که ویندوزتان بالا می آید عملیات پاک سازی انجام می شود و بعد برنامه بسته می شود. در حالت سوم می توانید برنامه زمانی دلخواه خود را تنظیم کنید و از قوانین برنامه برای شخصی سازی پاک کردن ها استفاده نمایید.

ویژگی های نرم افزار Cyrobo Auto Recycle Bin


- بسیار کم حجم و سبک

- سه روش مختلف برای استفاده

- خودکار کردن عملیات پاک سازی

- تنظیم کردن قوانین دلخواه برای برنامه

- پاک سازی بر اساس حجم هارد

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- تنظیم کردن برنامه زمانی

- تنظیم کردن سریع پاک کردن فایل های سنگین تر

تصاویری از محیط نرم افزار Cyrobo Auto Recycle Bin :


دانلود Cyrobo Auto Recycle Bin برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی