آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » پلاگین نرم افزارها » دانلود Bad Wolf Software SmartEdit Pro for Word v7 پلاگین ویرایش متون برای ورد

دانلود Bad Wolf Software SmartEdit Pro for Word برای ویندوز

Bad Wolf Software SmartEdit Pro for Word پلاگینی کاربردی برای نویسندگان خلاق می باشد که بار سنگین ویرایش کردن را از دوش آن ها بر می دارد و علاوه بر آسان سازی کار ها، آن را سریع تر می گرداند. اگر نویسنده داستانی کوتاه یا بلند هستید این برنامه را مفید خواهید یافت، چرا که با یک درفت قادر به اصلاح کار خود خواهید بود. این نرم افزار کلماتی که بیش از اندازه استفاده کرده اید را شناسایی می کند.

اگر از یک کلمه در ابتدای جملات خود چندبار استفاده کرده باشید، این برنامه آن ها را های لایت می کند. استفاده زیاد از قید ها و کلمات کلیشه ای نیز از چشمان این پلاگین دور نمی ماند. اگر از سمیکالون ها بیش از اندازه استفاده کرده باشید، این برنامه آن ها را های لایت می کند و تصمیم نگه داشتن یا حذف آن ها را بر عهده تان قرار می دهد. توجه داشته باشید که این پلاگین هیچ پیشنهادی به شما نمی دهد و هم چنین تغییری را در متن شما به شکل اتوماتیک انجام نمی دهد. صرفا می توانید از این پلاگین برای سریع تر کردن کار های خود استفاده کنید. جملات طولانی و بلند نیز شناسایی می شوند، می توانید با اصلاح آن ها متن خود را ساده سازی کنید‌.


ویژگی های نرم افزار Bad Wolf Software SmartEdit Pro for Word :


- نمایش سمیکالون های استفاده شده در متن

- انجام 25 تست مختلف بر روی متن

- عدم ایجاد تغییر خودکار در نوشتار

- عدم دادن پیشنهاد برای ویرایش متن

- راحت تر کردن کار یافتن جملات طولانی

- شناسایی لغاتی که زیاد از آن ها استفاده کرده اید.

- سریع تر کردن عملیات ویرایش برای کاربران مختلف


دانلود Bad Wolf Software SmartEdit Pro for Word


تصاویری از محیط نرم افزار Bad Wolf Software SmartEdit Pro for Word :


دانلود Bad Wolf Software SmartEdit Pro for Word برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی