آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » پلاگین نرم افزارها » دانلود و نصب V-Ray Advanced 6.00.06 پلاگین نورپردازی وی ری برای تری دی مکس

دانلود V-Ray Advanced برای ویندوز

V-Ray Advanced این پلاگین یکی از ابزار استاندارد صنعتی است که توسط بسیاری از استادیوهای بزرگ طراحی سراسر جهان، مورد استفاده قرار می گیرد. این اپلیکیشن به شکل مطلوبی با تری دی مکس همگام سازی می شود. یادگیری کار با برنامه آسان است و در کمترین زمان ممکن می توانید کار را با آن بیاموزید. این نرم افزار هم پردازنده ها و هم کارت های گرافیک بهینه سازی شده است. با این نرم افزار می توانید انیمیشن ها و تصاویر با کیفیتی را خلق نمایید و حتی با صحنه های سه بعدی بسیار پیچیده کار کنید. این پلاگین مجموعه منحصر به فردی از ابزار های نورپردازی، رندر گیری، سایه اندازی و ... را ارائه می کند.

V-Ray Advanced ابزاری حرفه ای می باشد که کار های پیچیده را آسان می کند. اگر به دنبال صرفه جویی در زمان خود هستید این برنامه به کارتان می آید. سرعت برنامه بسیار بالاست. در نتیجه قادر به ارائه پروژه هایتان پیش از ددلاین آن ها خواهید بود. توجه داشته باشید این برنامه به شکل مستقل کار نمی کند و حتما باید نرم افزار 3d max روی سیستمتان نصب شده باشد. مشکل texture برنامه حل شده است و اکنون بدون مشکل می توانید از سیستم هایتان رندر بگیرید. دیگر کار نکردن "no tiling" مشکل ساز نیست و این مشکل به شکل کامل حل شده است. V-Ray Advanced با انواع ویندوز ها از 8.1 به به بعد سازگار است.


دانلود V-Ray Advanced

✅ نام نرم افزار V-Ray Advanced ❤️ تعداد دانلود 883
⭐نسخه نرم افزار 6.00.06 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 8 به بالا 🔆 حجم فایل 600 مگابایت

ویژگی های نرم افزار V-Ray Advanced :


- مناسب برای افراد حرفه ای

- یادگیری سریع

- سرعت بالای رندر گرفتن

- ارائه ابزار متنوع

- کیفیت بسیار بالا

- نورپدرازی به شکل دلخواه

- ارائه ابزار خلاقانه و منحصر به فرد


حداقل سیستم مورد نیاز:


  • OS: Windows 8 or higher
  • CPU: 1st Gen Intel Core or compatible processor with SSE4.2 support (x64)
  • Memory: 8 GB RAM
  • Larger cache memory, higher memory bandwidth and more cores are better.
  • Space: 700 MB Hard Disk Space
پسورد فایل :
کپی