آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » پلاگین نرم افزارها » دانلود Astute Graphics Plug-ins Elite Bundle 3.8.3 مجموعه پلاگین های ایلوستریتور

دانلود Astute Graphics Plug-ins Elite Bundle برای ویندوز

Astute Graphics Plug-ins Elite Bundle یکی از بهترین مجموعه پلاگین ها برای adobe illustrator می باشد که با استفاده از ان می توانید ویژگی های کاربردی ای به برنامه خود اضافه کنید و کارهایتان را آسان تر نمایید. این نرم افزار از ویژگی هایی نظیر شورت کات، ذخیره سازی خودکار و پشتیبان گیری با یادآوری آن به کاربر، تغییر دادن زوایا و نمایش راهنما برای این منظور، تغییر دادن فاصله و ترازبندی کاملا دقیق با امکان انتخاب مکان های دلخواه، پیدا کردن اشیاء و تغییر دادن آن ها با اشیاء دلخواه، رسم سریع و آسان، ایجاد مسیر دقیق و بدون خطا، ایجاد کردن شکل های متقارن به شکل فوری، برش زدن تصاویر، رنگ زدن آنی، ویرایش کردن عکس، ایجاد کردن اثر stipple زنده، پاک سازی اسناد، ویرایش کردن و اندازه گیری، ایجاد اشیاء تصادفی، تغییر دادن اشکال به شکل خودکار و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.
 این نرم افزار قادر به تکرار کردن texture ها و پهن کردن آن ها می باشد. می توانید texture های انتخابی خود را وارد کنید و وسعت آن ها را افزایش دهید. علاوه بر این می توانید به شکل سریع و آسان روی opacity mask قلم مو بکشید و texture هایتان را با سرعت بالا مدیریت نمایید. Astute Graphics Plug-ins Elite Bundle جدیدترین پلاگین های موجود در عرصه طراحی های گرافیکی را در اختیار شما قرار می دهد که برای کار کردن با آن ها نیازی به آموزش قبلی نخواهید داشت. توجه داشته باشید این برنامه نیاز به Adobe Illustrator 2024 دارد.


دانلود Astute Graphics Plug-ins Elite Bundle

✅ نام نرم افزارAstute Graphics Plug-ins Elite Bundle❤️ تعداد دانلود310
⭐نسخه نرم افزار3.8.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل699 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Great Barrier Reef


- ذخیره سازی و پشتیبان گیری خودکار
- راهنما برای تغییر زاویه
- ترازبندی آسان
- پیدا کردن مکان اشیاء
- اضافه کردن texture 
- برش و ویرایش عکس ها

پسورد فایل :
کپی