آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر صوت » دانلود Any Audio Grabber 7.9.1.441 استخراج فایل های صوتی از دیسک ها برای ویندوز

دانلود Any Audio Grabber برای ویندوز

Any Audio Grabber برای ذخیره کردن ترک های صوتی از دیسک ها بر روی کامپیوتر طراحی شده است. با این برنامه می توانید فایل های خود را در فرمت های مختلفی ذخیره کنید. از فرمت هایی مثل MP3, AAC, WAV, MP2, OGG, M4A, WMA پشتیبانی می شود. این اپلیکیشن از سی دی و دی وی دی پشتیبانی می کند و امکان استخراج اطلاعات از آن ها را به وجود می آورد. رابط کاربری برنامه ساده است و کار کردن با آن آسان می باشد. برای ذخیره کردن موزیک از یک دیسک، تنها کاری که لازم است انجام دهید وارد کردن دیسک صوتیتان به سیستمتان می باشد. در عرض چند ثانیه این اپلیکیشن اطلاعات کل دیسک را استخراج می کند و بعد از مدتی روی سیستم شما ذخیره سازی می کند. حتی اگر به اینترنت وصل باشید، می توانید اطلاعات مربوط به آن سی دی یا دی وی دی را از اینترنت دریافت کنید.

نام آلبوم، نام خواننده، سال ساخته شدن و ... جمع آوری می شوند. 11 پوسته مختلف برای این برنامه توسعه داده شده است. به هر اندازه که بخواهید می توانید این برنامه را بروز کنید بدون آن که لازم باشد پرداخت درون برنامه ای انجام دهید. به تدریج Any Audio Grabber به زبان های دیگر زنده دنیا ترجمه می شود. این اپلیکیشن حجم نسبتا کمی دارد و فضای اندکی از سیستم شما را اشغال خواهد کرد.

ویژگی های نرم افزار Any Audio Grabber


- رابط کاربری ساده و سر راست

- پشتیبانی از ورژن های مختلف ویندوز

- بروزرسانی رایگان و بدون مشکل

- تبدیل فایل ها به فرمت های مختلف

- استخراج اطلاعات از سی دی ها

- پشتیبانی از دی وی دی ها

- سرعت بالای استخراج اطلاعات

- جمع آوری متاداده ها از اینترنت

- دارای 11 پوسته مختلف و زیبا

تصاویری از محیط نرم افزار Any Audio Grabber :


دانلود Any Audio Grabber برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی