آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر فیلم » دانلود Free Video Editor 1.4.61.1204 ویرایش و برش سریع فایل های ویدیویی برای ویندوز

دانلود DVDVideoSoft Free Video Editor برای ویندوز

DVDVideoSoft Free Video Editor  اپلیکیشنی رایگان و در عین حال کاربردی می باشد که با آن می توانید فایل ویدیویی خود را از جهات مختلف شخصی سازی کنید. بخش های نامطلوب فیلمتان را ببرید، بدون این که نیاز باشد آن را re-encode کنید. با چنین قابلیتی، کیفیت اورجینال فایل ویدیویی شما حفظ می شود و علاوه بر این عملیات با سرعت بالاتری انجام می گردد. برای برش فیلم ها کافیست نقاط شروع و پایان دلخواه خود را برای بخش های نامطلوب انتخاب کنید، آن را cut کنید و ویدیو را ذخیره سازی کنید. فایل ویدیویی ویرایش شده به شکل جداگانه در سیستم شما ذخیره سازی می شود. در حال حاضر از فرمت های ویدیویی متنوعی همچون .avi, .mpg, .mp4, .mkv, .flv, .3gp, .webm, .wmv پشتیبانی می شود.
DVDVideoSoft Free Video Editor نسبت به اپلیکیشن های مشابه، کم حجم بوده و رابط کاربری ساده ای دارد. در برنامه پیش نمایش فایل ویدویی خود را مشاهده خواهید کرد. ابزار محدودی در اختیارتان قرار می گیرد که برای برش فایل های ویدیویی به کارتان می آید. این نرم افزار بر روی سیستم های نسبتا قدیمی نیز قابل اجراست. البته بسته به فایل ویدیویی و منابع سیستمی ای که دارید زمان نهایی عملیات ویرایش تعیین خواهد شد. در DVDVideoSoft Free Video Editor می توانید به شکل همزمان چندین بخش مختلف را برش بزنید و در نهایت فایل باقی مانده را در سیستم خود ذخیره سازی کنید.

دانلود Free Video Editor

✅ نام نرم افزارFree Video Editor❤️ تعداد دانلود12160
⭐نسخه نرم افزار1.4.61.1204🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل40 مگابایت

ویژگی های نرم افزار DVDVideoSoft Free Video Editor


- برش زدن آسان و سریع فایل های ویدیویی

- کم حجم و سبک نسبت به اپلیکیشن های مشابه

- قابل استفاده بر روی سیستم های قدیمی

- مناسب برای کاربران تازه کار

- حفظ کیفیت فایل های ویدیویی ویرایش شده

- پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت ها

- برش زدن همزمان چند بخش مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار DVDVideoSoft Free Video Editor :


دانلود DVDVideoSoft Free Video Editor برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی