آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » پشتیبان اطلاعات » دانلود Veritas Backup Exec 22.2.1193.1605 نصب نرم افزار پشتیبان گیری اطلاعات در فضای ابری

دانلود Veritas Backup Exec برای ویندوز

Veritas Backup Exec یک برنامه معمولی پشتیبان گیری نیست. این برنامه پارا فراتر از پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات می گذارد. با آن می توانید داده های خود را به فضای ابری منتقل کنید و به سرعت ویندوز سرور و هایپر وی خود را محافظت کنید. هزینه هایتان را پایین بیاورید و خیالتان را یک بار برای همیشه راحت کنید. سازندگان این برنامه می دانند که داده ها برای کارتان ضروری هستند. با این اپلیکیشن می توانید از دسترسی دائمی خود به اطلاعاتتان اطمینان حاصل کنید. این اپلیکیشن توسط بیش از 2 میلیون سازمان از بیش از 200 کشور در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. کاربران در این برنامه، برای بیش از 800 میلیون بار پشتیبان گیری انجام داده اند و برای بیش از 7 میلیون بار داده های خود را بازیابی کرده اند. رابط کاربری برنامه کارهای شما را ساده سازی می کند. انتخاب های بیشتری پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

در سه سال آینده، تهمین زده می شود که 10% اطلاعات در سرورهای ابری ذخیره خواهند شد. بنابرین قدم گذاشتن در این راه، حیاتی به نظر می رسد. Veritas Backup Exec نرم افزاری با ابزارهای مختلف می باشد که به سازمان ها و اورگان های خصوصی و دولتی که با کارهای سنگین پشتیبان گیری سر و کار دارند، توصیه می شود، Veritas Backup Exec تنها روی سیستم های 64 بیتی اجرا می شود.


دانلود Veritas Backup Exec

✅ نام نرم افزار Veritas Backup Exec ❤️ تعداد دانلود 848
⭐نسخه نرم افزار 22.2.1193.1605 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 2.8 گیگابایت

ویژگی های نرم افزار Veritas Backup Exec


- پشتیبان گیری از انواع داده ها

- انتقال دادن اطلاعات به فضای ابری

- امن کردن اطلاعات به شکل کامل

- سرعت بالا در پشتیبان گیری

- دارای بیش از 2 میلیون کاربر

- پوشش فضای ابری مایکروسافت، azure و ....

- رابط کاربری انعطاف پذیر

- مناسب برای ادارات، سازمان ها و ...


تصاویری از محیط نرم افزار Veritas Backup Exec :


دانلود Veritas Backup Exec برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی