آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » پشتیبان اطلاعات » دانلود نرم افزار MobiKin Backup Manager for Android v1.3.45 - برنامه پشتیبان گیری از گوشی های اندروید
دانلود نرم افزار MobiKin Backup Manager for Android - برنامه پشتیبان گیری از گوشی های اندرویدی

MobiKin Backup Manager for Android عنوان یک نرم افزار کاربردی و مفید برای کاربران اندرویدی است. امروزه دلایل بسیاری سبب از دست رفتن اطلاعات موجود در گوشی های اندرویدی میشود که برای محافظت از آنها نیاز به برنامه های مختلفی خواهید داشت. در این مطلب قصد معرفی یک برنامه کاربردی را داریم که با استفاده از آن میتوانید فایل و اطلاعات موجود در گوشی اندرویدی خودرا در یک فایل بکاپ قرار دهید تا درصورت بوجود آمدن مشکل امکان ریستور نمودن آنها را داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار که انعطاف بالایی نیز دارد میتوانید از گوشی خود یک فایل پشتیبان تهیه کنید که انجام عملیات مربوط به بکاپ گیری با سرعت بالایی انجام میشود. MobiKin Assistant for Android از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.


دانلود MobiKin Backup Manager for Android

✅ نام نرم افزارMobiKin Backup Manager for Android❤️ تعداد دانلود688
⭐نسخه نرم افزار1.3.45🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل22 مگابایت

توضیحات بیشتر MobiKin Backup Manager for Android


گوشی های اندرویدی سهم عظیمی از زندگی مجازی مارا تحت پوشش قرار داده اند که در این بین همیشه در تیررس فایل های مخرب و هکرها قرار دارند. اگر شما نیز اطلاعات و فایل های مهمی را در گوشی اندرویدی خود نگهداری میکنید حتما نرم افزار MobiKin Backup Manager for Android را روی ویندوز خود نصب نمایید. با تهیه یک فایل پشتیبان دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت زیرا در هر زمانی که قصد داشتید میتوانید فایل های خودرا بازیابی کنید. اگر به‌صورت ناخواسته تنظیمات بازگشت به کارخانه را زده اید و یا با ویروسی شدن دستگاه خود رو به رو هستید پیشنهاد میشود یک فایل بکاپ برای خود تهیه کنید. این نرم افزار میتواند فایل های پشتیبان را نیز به آسانی ریستور نماید که تنها لازم است چند کلیک ساده را لمس کنید تا عملیات مربوط به بازیابی فایل پشتیبان آغاز شود.

از دیگر ویژگی های نرم افزار MobiKin Backup Manager for Android میتوان به مدیریت فایل های موجود اشاره داشت. با استفاده از این ویژگی میتوانید فرآیند مربوط به پشتیبان گیری را مدیریت کنید تابراساس نیاز شما از یکسری فایل های مشخص فایل بکاپ تهیه شود. محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت زیرا برنامه شامل قدرت بالایی در این زمینه بوده که جزو بهترین ها در این زمینه است. لازم به ذکر است بدانید که این برنامه با بیش از 8000 دستگاه اندرویدی سازگاری دارد که تنها لازم است از طریق USB دستگاه خودرا به ویندوز متصل نمایید و سپس عملیات مربوط به بکاپ گیری را آغاز کنید. 

دانلود نرم افزار MobiKin Backup Manager for Android - برنامه پشتیبان گیری از گوشی های اندرویدی  دانلود نرم افزار MobiKin Backup Manager for Android - برنامه پشتیبان گیری از گوشی های اندرویدی


پسورد فایل :
کپی