آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود نرم افزار Telegram Auto 2.17.3 - برنامه ارسال پیام گروهی تلگرام و افزایش اعضای گروه تلگرام

دانلود Telegram Auto برای ویندوز

Telegram Auto نرم افزاری همه کاره برای تلگرام به شمار می رود. با استفاده از این برنامه می توانید اعضای گروه رقیبتان را انتخاب کنید و به گروه خودتان اضافه کنید. علاوه بر این قادر به ارسال پیام گروهی نیز به افراد مورد نظر خود هستید. با کمک این اپلیکیشن می توانید id افرادی که می خواهید را استخراج کنید و آن ها را در فایل csv ذخیره کنید. این اپلیکیشن ایمن می باشد، چرا که از API رسمی خود دانلود تلگرام کامپیوتر برای انجام این کارها استفاده می کند.

یکی از بهترین شیوه های رقابت و گسترش دادن گروه، دعوت اعضای گروه رقیب می باشد که Telegram Auto این کار را به خوبی انجام می دهد. با آدرس گروه جست و جو انجام دهید و با فرمت @username آی دی کاربران را بیابید. برای ارسال پیام گروهی، حتی لازم نیست که یکی از اعضای آن گروه یا ادمین آن باشید. Telegram Auto به منظور تسریع و اتوماسیون کارها با تلگرام طراحی شده است. این اپلیکیشن طراحی ساده ای دارد و در آن قادر به مدیریت اعضا و پیام ها و ... خواهید بود. Telegram Auto کم حجم می باشد و طراحی آن به گونه ای است که با آخرین نسخه های تلگرام سازگاری کامل داشته باشد. رابط کاربری برنامه دوستانه است و در پنل اصلی برنامه به اطلاعات دلخواه خود مثل آی دی کاربران و نام آن ها دسترسی خواهید داشت.

ویژگی های نرم افزار Telegram Auto


- رابط کاربری دوستانه

- کم حجم و سبک

- طراحی شده با API تلگرام اصلی

- ارسال گروهی پیام ها

- استخراج آی دی کاربران از گروه ها

- ذخیره کردن اطلاعات در قالب CSV

- عدم نیاز به عضو شدن در گروه های رقیب

- مشاهده نام و آی دی در قالبی مناسب

تصاویری از محیط نرم افزار Telegram Auto :


دانلود Telegram Auto برای ویندوز


آموزش فعال سازی نرم افزار Telegram Auto :


1 - ابتدا بسته را از حالت فشرده خارج و نرم افزار را نصب و بعد از نصب نرم افزار را ببندید.

2 - محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلودی را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.


نکته : مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.



لیست دانلود سیستم مورد نیاز

نصب روی ویندوز 7 سرویس پک 1 و 8 و ویندوز 10

پسورد فایل :
کپی