آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » پلاگین نرم افزارها » دانلود برنامه Beautify for Adobe Photoshop 2.0.0 پلاگین زیبا کننده تصاویر سلفی برای فتوشاپ

دانلود Beautify برای ویندوز

Beautify for Adobe Photoshop پلاگینی بی نظیر برای فتوشاپ می باشد که جلوه ای فوق العاده به تصاویر شما می بخشد. این اپلیکیشن می تواند نیاز تمام افراد، از عکس برداران، تا افراد حرفه ای و حتی افراد تازه کار را بر آورده سازد. این اپلیکیشن توسط افراد خبره طراحی و توسعه داده شده است. با چند کلیک می توانید عکس های خود را زیبا کنید. این اپلیکیشن می تواند تا 90% در زمان ارزشمند شما صرفه جویی کند. این اپلیکیشن برای صفحات تا 5k بهینه سازی شده است.

طراحی برنامه مدرن و جذاب می باشد. با جدیدترین الگوریتم ها، مشکلات پوستی به شکل خودکار برطرف می شوند و ظاهری جدید به آن ها بخشیده می شود. این پلاگین نور پردازی عکس شما را نیز به شکل هوشمندانه ای تغییر می دهد، به شکلی که عکس های شما ظاهر طبیعی خود را حفظ کنند و در عین حال جذاب باقی بمانند. زمانی که نور موجود در عکس شما کافی نیست، می توانید روشنایی دلخواه خود را ایجاد کنید و حتی میزان شفافیت و تیزی اجسام را نیز کنترل کنید. رابط کاربری این برنامه دارای سه پنل اصلی است که ابزار متنوعی را در آن خواهید یافت. امکان سوزاندن بخش های دلخواه از تصویر خود را خواهید داشت. رابط کاربری Beautify for Adobe Photoshop انعطاف پذیر است و می توانید آن را بسته به نیازی که دارید شخصی سازی کنید.

ویژگی های نرم افزار Beautify for Adobe Photoshop


- رابط کاربری انعطاف پذیر با قابلیت شخصی سازی

- صرفه جویی در زمان

- زیبا کردن خودکار عکس ها

- تنظیم کردن روشنایی تصاویر

- استفاده از ماسک های رنگی

- تغییر دادن تن رنگ عکس ها

- تغییر دادن میزان شفافیت و روشنایی تصاویر

- مناسب هم برای افراد حرفه ای و هم افراد تازه کار

سازگار با : Photoshop CC2014 (V.15), CC2015, CC2017, CC2018, CC2019, CC2020

تصاویری از محیط نرم افزار Beautify for Adobe Photoshop :


دانلود Beautify برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی