آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مسنجر » دانلود مسنجر المنت 1.5.2 Element برای اندروید و کامپیوتر

دانلود Element - Secure Messenger برای اندروید


❌لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق مجرمانه حذف گردید❌


Element مسنجری است که هم برای مصارف شخصی امن است و هم برای کارهای گروهی ایده آل می باشد. این اپلیکیشن پیام های شما را به شکل end to end رمزگذاری می کند و هیچ کس قادر به مشاهده پیام های شما بجز مخاطبتان نیست. این نرم افزار امکان برگزاری کنفرانس های ویدیویی، اشتراک گذاری ویدیو و تماس های صوتی را نیز فراهم می کند. این نرم افزار قادر به ارسال پیام های رمزگذاری شده در کمترین زمان ممکن است. این نرم افزار دارای یک سرور مرکزی نیست و بر اساس سورس فریم ورک ماتریس ساخته شده است. می توانید فایل هایتان را به شکل امن به دیگران ارسال کنید و پروژه هایتان را مدیریت کنید. این نرم افزار از ویژگیی هایی نظیر voice over ip پشتیبانی می کند. می توانید از این نرم افزار در کنار سایر اپلیکیشن های مشابه استفاده کنید. این نرم افزار امنیت شما را تامین میکند و تبلیغی نشان نمی دهد. می توانید از این اپلیکیشن به شیوه های مختلفی استفاده کنید.

به عنوان مثال می توانید اکانتی در سرور های عمومی این برنامه باز کنید و یا وارد یکی از هزاران سروری که داوطلبان ساخته اند شوید. علاوه بر این قادر به ساخت هاست شخصی هستید. این نرم افزار امکان ارسال پیام به هر فردی که در شبکه شما باشد را می دهد. هیچ اهمیتی ندارد که از element استفاده کنید یا سایر اپلیکیشن هایی که از element پشتیبانی می کنند. می توانید با داشتن یک سرور تمام افراد را به یک دیگر متصل نمایید. Element - Secure Messenger با سورس کاملا باز اراه شده است و در github می توانید کدهای آن را پیدا کنید. این نرم افزار برای پلتفرم های مختلف ارائه شده است و اطلاعات شما بین تمام سیستم هایی که دارید همگام سازی می شود. Element دارای امنیت بالایی است و در سیستم های مختلف رمزگذاری اطلاعات با استاندارد های بین المللی انجام می شود. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. دانلود روبیکا و دانلود ایتا از دیگر پیام رسان هان ها می باشند.


دانلود Element

✅ نام نرم افزارElement❤️ تعداد دانلود4729
⭐نسخه نرم افزار1.5.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا و اندروید 5🔆 حجم فایل119 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Element المنت مسنجر


- رابط کاربری دوستانه

- ارسال پیام ها به شکل کاملا امن

- دارای هزاران سرور، امکان ساختن سرور شخصی

- ارسال پیام های صوتی

- امکان ارسال عکس و فایل

- ارائه شده برای پلتفرم های مختلف

- رمزگذاری دوطرفه اطلاعات

- ارائه شده با سورس باز

تصاویری از محیط نرم افزار Element - Secure Messenger :


دانلود Element - Secure Messenger برای اندروید  دانلود Element - Secure Messenger برای اندروید  دانلود Element - Secure Messenger برای اندروید  دانلود Element - Secure Messenger برای اندروید  دانلود Element - Secure Messenger برای اندروید


لیست دانلود


❌لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق مجرمانه حذف گردید❌


















 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 119 مگابایت
   (4.3/5)
پسورد فایل :
کپی