آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود FreeGrabApp Free Instagram Download 5.1.1.429 Premium برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

دانلود FreeGrabApp Free Instagram Download برای ویندوز

FreeGrabApp Free Instagram Download اپلیکیشنی ساده است که به کاربران امکان دانلود تصاویر و ویدیو های اورجینال اینستاگرام را می دهد. این نرم افزار رایگان دارای رابط کاربری ساده ای است. استفاده از این اپلیکیشن مادامی که دانلود تصاویر و ویدیو ها برای مصارف شخصی باشد کاملا قانونی و بدون مشکل است. این نرم افزار به کاربران امکان کپی کردن فایل های برنامه به هر فضای ذخیره سازی را می دهد. برای دانلود کردن عکس یا فیلم مورد نظر خود تنها کاری که لازم است انجام دهید یک کلیک ساده است. عملکرد دانلود، کاملا به سیستم شما باز میگردد، هرچند که کل عملیات بسیار ساده و سر راست است.

شما می توانید کیفیت های مختلفی از یک ویدیو را برای دانلود مشاهده کنید و گزینه دلخواه را تعیین کنید. این نرم افزار مدت زمان باقی مانده دانلود ویدیو را نیز نشان می دهد، هرچند این مدت زمان تخمینی بوده و کاملا قابل اتکا نیست. برای استفاده از این برنامه کافیست لینک تصویر مورد نظر خود در اینستاگرام را به برنامه بدهید تا صفحه دانلود آن به نمایش در بیاید. در صورتی که دانلود شما با شکست مواجه شود در لیست failed به نمایش در می آید. در FreeGrabApp Free Instagram Download امکان pause کردن دانلود ها را خواهید داشت.


دانلود FreeGrabApp Free Instagram Download

✅ نام نرم افزارFreeGrabApp Free Instagram Download❤️ تعداد دانلود18504
⭐نسخه نرم افزار5.1.1.429🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل55 مگابایت

ویژگی های نرم افزار FreeGrabApp Free Instagram Download


- دانلود مستقیم تصاویر و ویدیوها
- نمایش کیفیت های مختلف برای دانلود
- سرعت قابل توجه در دانلود فایل
- رابط کاربری بسیار ساده
- مناسب مصارف شخصی
- نمایش مدت زمان باقی مانده در دانلود


مطالب مشابه :


دانلود اینستاگرام اندروید

دانلود اینستاگرام کامپیوتر Grids for Instagram

تصاویری از محیط نرم افزار FreeGrabApp Free Instagram Download :


دانلود FreeGrabApp Free Instagram Download برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی